Merkonst

Nu har jag länge försökt lägga upp fler bilder, och insåg precis att jag inte får lägga upp bmp-format. Därför får ni fler bilder i det usla JPEG:

Bilderna har samma tema.

Som inte dansar

-- MAN



--SKUGGAN SOM INTE DANSAR



I övrigt:

- Mina händer är kalla.
- Det börjar lugna ner sig i skolan.
- Mitt doftljus har snart brunnit ut.
- Emma är duktig (även om jag inte är där för att sparka henne i baken).
- Svennis ska träna Nordkorea.
- Jag är exalterad inför matchen ikväll trots att hoppet är ute. Jag gillar spelarnas nya egna initiativtagande.
- HL2DM är kul.
- Nu ska jag äta äppelpaj.

Kommentarer
Postat av: Syster

Provat .png?

2009-10-14 @ 21:39:11
URL: http://ww.e-foton.se
Postat av: eljias

eller .gif?



eller lägg upp dina bilder på kollektivinternets istället!! ingen pixeldiskrimination fo sho!

2009-10-15 @ 20:26:46
URL: http://kollektivinternets.net16.net
Postat av: Tobbe

Bilderna är ju riktigt snygga! Jag skulle inte ens kunna göra ett hus i paint :p

Men du kan ju lägga upp bilder i "PNG" ska jag tro. Jag laddar alltid upp det jag ritar i PNG, bra kvalité och snabbt!



Skuggan som inte dansar är grym!

Det finns ett gratis ritprogram som jag använde innan jag köpte PaintTool SAI som du bör pröva, det heter "OpenCanvas" :3

2009-10-17 @ 12:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0