Design och tips för din hund

Min sympatiska syster har förvandlat min blogg till en plats där text går att läsa och bilder går att studera. Visst gillar era ögon det? Tack till henne! Som tack kan ni kika in på hennes utomordentliga hemsida och köpa lite av hennes fantastiska bilder: http://www.e-foton.se.

Stackars Emma har precis åkt hem med en jätteelak mage och tunga och tvingar mig nu att blogga och plugga matte. Men det gör inget, jag tycker om henne ändå.

I övrigt har jag tänkt lite på vad en possibel hund ska få för kommandon istället för de gamla uttjatade. Hunden förstår ju ändå inte vad som säger och det är således mycket mer amusierande att låta lite coolare eller roligare ord slinka ur ägarnas munnar. Märk Star Wars-temat eller skäms:

Stå upp - Rise, my friend
Sök - Use the Force, *namn*
Buss på - Commence Primary Ignition
Sitt - Aren’t you a little short for a stormtrooper?
Rulla runt - That's no moon. It's a space station.
Spela död - I find your lack of faith disturbing.
Vacker tass - And now your highness, we will discuss the location of your hidden rebel base.
Apport - What of the Rebellion? If the Rebels have obtained a complete technical reading of this station, it is possible, however unlikely, they might find a weakness and exploit it.

Det skulle onekligen fungera felfritt.

Kommentarer
Postat av: Emmsepemms

Bamse röstar JA till hundkommando-reformen! (?) "Use the force, Bamse!" Det här ska testas bums.

2009-10-24 @ 18:46:09
URL: http://malmborg.devote.se
Postat av: Trackback-URL för detta inlägg

"Apport - What of the Rebellion? If the Rebels have obtained a complete technical reading of this station, it is possible, however unlikely, they might find a weakness and exploit it."



Jag kan verkligen se framför mej hur hunden tålmodigt väntar på att man ska säga färdigt hela frasen innan den hämtar pinnen =)

2009-11-01 @ 16:39:09
URL: http://=)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0