Purpose - Essays Contain This Carbohydrate

God Afton.

Jag skulle bara vilja klargöra syftet med min blogg;

  • Att skriva saker när jag känner för det - det stimulerar min kreativitet.
  • Att leka med det svenska språket och analysera innebörden av ord.
  • Att föra 'Dagens Man' vidare in i evinnerligheten.
  • Att kallsinnigt eller varmsinnigt kommentera min omgivning på ett livsnjutande, annorlunda och omfamnande vis.
  • Att förmedla mina budskap om livet och evinnerligheten (till exempel via tips om saker).
  • Att helt enkelt redogöra för mina dagar.
Ett mål kan också vara att fästa mitt namn i evinnerligheten.

Dagens ord: evinnerligheten.

Det får duga för nu, lyssna gärna på Peter, Paul & Mary om ni vill ha trevlig musik under tiden ni väntar på något gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0