Introduktion

Galet va?

Jag menar, vem trodde egentligen att jag skulle skaffa blogg?

Makalöst.

Men nu har jag det! Jag blev nämligen väldigt sugen på att uttrycka mina åsikter och tankar efter att ha gått runt tre hela dagar bland ursmålänningar som inte kan prata om annat än pappersbruket, alkohol eller fotboll. De är också väldigt bra på att presentera klyschiga och inkorrekta spaningar såsom "Vi skulle skickat U21 till VM-kvalet istället" och "Man gör ju inget annat än sover och jobbar de här dagarna" (placera in valfri svordom efter eget tycke).

Men jag är inte bitter.

Jag är faktiskt helt glad, när jag inte jobbar. Nu är jag förvisso tämligen ensam eftersom mina föräldrar besöker andra syskon och Emma är långt bort. Men jag pluggar lite smått och jag planerar lite större -- livet levs även i ensamhet.

Men nu är det så här att min bloggrutin inte är på topp, och således kan jag ännu inte komma ihåg allt jag velat blogga om under dagen. Därför bryter jag här och önskar er en trevlig vecka.


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha. Jag måste säga att jag fullkomligt älskar din layout Emil. (A) Nåja, du skriver roligt och intressant som alltid, så det väger väl upp! Lycka till med bloggandet. Puss!

2009-07-15 @ 19:39:32
URL: http://malmborg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0