"Greeting man. Hehehe. White rum!"

För ett tag sen lanserade jag superkonceptet Dagens man på en community, vars namn aldrig någonsin mer är värt att nämna, då den sliter ut all manlighet ur alla som väljer att besöka den. Det var meningen att ting som påverkat min dag eller någon annans dag skulle få en nobel utmärkelse, och så blev det.

Jag tänkte föra vidare det konceptet hit istället och kombinera det med ivrigt bloggande. Så blev det inte riktigt.

Men på grund av diverse påtryckningar från pöbeln (angående manlighet och huruvida det är manligt att blogga (sagt av en dvärg)) har jag bestämt mig för att faktiskt använda min blogg till fler dagsmän. Någon gång. Idag har min dag nämligen inte blivit påverkad mer än av den underbara föregående dagsmannen.

En vänlig man. En glad jamaicansk man.

Nu till betydligt mer triviala saker: planeringen för lovets sista dagar!

Fredag: Tomtabacken i solnedgång med Emma samt den tecknade versionen av Det susar i säven.
Lördag: Djurförsök på Emmas hund Bamse. (Friidrotts-VM)
Söndag: Färgglad nedskjutning av människor i Östratorp. (Friidrotts-VM)
Måndag: Jamsession med Kamrat Joel. (Friidrotts-VM)
Tisdag: Mental förberedelse inför morgondagen, troligtvis med Emma. (Friidrotts-VM)

Jag anländer igen.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hoho. Skrattar fortfarande lite åt hur dålig Bamse var att utföra experimentet på. :) Stackars. Han måste ha tyckt att vi var totalkorkade som gjorde färgglada köttbullar, typ.

Älskar dig! Puss! / Emma

2009-08-16 @ 12:04:40
URL: http://malmborg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0