VM-tips!

Jag utmanar David (http://blomsterbloggaren.blogspot.com/) med mitt eget VM-tips. Självklart har jag inte ändrat något efter det att VM dragit igång (även om jag vill...):

GRUPP A:
Sydafrika
Frankrike
Uruguay
Mexico

GRUPP B:
Argentina
Grekland
Nigeria
Sydkorea

GRUPP C:
USA
England
Slovenien
Algeriet

GRUPP D:
Tyskland
Australien
Ghana
Serbien

GRUPP E:
Holland
Kamerun
Danmark
Japan

GRUPP F:
Italien
Paraguay
Slovakien
Nya Zeeland

GRUPP G:
Brasilien
Elfenbenskusten
Portugal
Nordkorea

GRUPP H:
Spanien
Schweiz
Chile
Honduras

1) ENGLAND
2) BRASILIEN
3) USA
4) SPANIEN





Kommentarer
Postat av: Fiskus

USA lär ju inte komma trea, pojken.

2010-06-13 @ 10:31:09
Postat av: Anonym

WOAOH! ENGLAND!

2010-06-17 @ 21:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0