Konst när Emil väljer ut sina favoriter

Det är inte svårt att vara konstnär, därför har jag bestämt mig för att vara det. Papper och pennor är dyrt, men vi nutida konstärer har ett väldigt stort privilegium: vi har paint.

Många tycker säkert att min konst är ful och att det inte alls är konst för att jag inte kan rita överhuvudtaget. Jag väljer dock att förbise detta och försöker trycka in saker som är gjorda för analys i mina verk. Mina bilder säger ganska mycket, även om det inte är särskilt "snyggt". Personligen tycker jag att just denna inproppning av meningsfulla saker gör min konst vacker.

Färger, ord, mönster, struktur och allt annat väsentligt i bilderna nedan vet jag om, allt detta finns där för att jag tyckte det passade in och för att det har en betydelse.

Använd hela huvudet:



--BLÖDDJUR




-- POOL AV DÖD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0