Dagens Man!

Jag smygstartar dagens man med en söt tös (notera palindromen "söt tös").

En söt tös.

Dagens Man är Emma, min livskärlek in i evinnerligheten.

Jag är ledsen att säga det, men den här dagsmannen blir svårslagen. Därför tar jag tillbaka det jag tidigare sa om en smygstart -- detta är i allra högsta grad en rivstart.

Nu ska jag ta mig de två tappra meterna till sängen, denna gång utan Emma. Längtan ska tillsammans med Kalle Anka få söva mig inför morgondagen.

God natt människor.
God natt, och omfamna världen såsom den omfamnar er.

Kommentarer
Postat av: Emma

Houuh, vad glad jag blir! :) Jag ser dock lite rollig ut på bilden när den är förminskad :'D Men det gör inget! Älskar dig hiskeligt ändå. Godnatt på dig!

2009-07-20 @ 22:03:09
URL: http://malmborg.devote.se
Postat av: Anonym

all hail dagens man!

2009-07-21 @ 00:04:01
Postat av: Anonym

Flickebarnet?!

2009-07-21 @ 14:56:34
Postat av: FiSK

Vad underbart bra det går med bloggandet, ser jag!

2009-07-27 @ 20:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0