Jag måste blogga.

Det är nu det gäller. Det är nu som hela sommarlovets beskärda del av studier ska ta plats.

Efter ett finurligt lov av mycket kärlek och Emma, lite bad, Gotland, en hel del frosseri, sol, glädje, rysningar och ett alldeles avsykvärt arbete, är det nu dags att slappna av lite framför de IB-böcker som slagit läger i min fina spegelgarderob.

Det är ganska trevligt att plugga ändå. På något sätt så skänker IBs utmanande studier avslappnande fridfullhet i mitt sinne. Det ska bli kul att slita ut väsentliga hårrötter och sprida dess smulor över matteboken i frustration.

Jag längtar efter julen, den är fin. Emellertid längtar jag bara efter julen eftersom jag är rädd för det stundande mörkret. Jag avskyr att vakna utan solljus men jag älskar att vakna till en adventljusstake.

Nej, jag är verkligen inte på skrivhumör, jag ber om ursäkt och lyser er i ögonen med silverficklampan på mitt skrivbord.

Nästa gång ska vi diskutera särskrivningar, dagens man och dagens man-fenomenet!

Lev väl tills dess!

Kommentarer
Postat av: thechosenone

Särskrivningar tycker vi om!



Ska det inte diskuteras felstavning eller slarvfel med? "avsykvärt".



:D

2009-08-04 @ 18:23:08
Postat av: Emma

"På något sätt så skänker IBs utmanande studier avslappnande fridfullhet i mitt sinne." Jag måste hålla med dig där älskling! Vi ses snart! Puss

2009-08-05 @ 22:09:50
URL: http://malmborg.devote.se
Postat av: Ronnie James Dio

goddag, vi ifrån RMC (real men club) har fått reda på att du startat blogg. därför ber vi dig att fredligt lämna in din manlighet utan att ställa till med besvär. du har laglig rätt att ansöka om att få tillbaka din manlighet om två år då du skall beprövas av rådet. ha en fortsatt trevlig dag.

2009-08-10 @ 19:07:29
Postat av: Nnnnngongian

ö6jdv-fi8htuzse eeu 7b xeezt-hf%z .z

2009-08-11 @ 16:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0